Ambassadeursnetwerk

Algemeen

Het ambassadeursnetwerk bestaat uit zestien burgers uit een aantal wijken van Rhenen (zie onderstaand overzicht). Het doel van dit netwerk is dat wij naar burgers proberen te luisteren om zo te weten te komen wat zij belangrijk vinden voor hun wijk of voor Rhenen in het algemeen. Hiermee staan wij als partij dicht bij de mensen en horen wij wat voor hen echt belangrijk is. Dit biedt ons tevens de kans om van betekenis te zijn door te helpen en op te lossen waar het kan!

Uniek

Er is geen politieke partij in Rhenen die net als de SGP over een ambassadeursnetwerk beschikt om zo beter naar de burgers te kunnen luisteren! We streven er naar om dit unieke netwerk zoveel mogelijk uit te bouwen om op basis daarvan beslissingen te nemen die kunnen rekenen op een zo groot mogelijk draagvlak van de lokale bevolking.

Contact

Mocht u imput willen leveren en/of ambassadeur willen worden dan houden wij ons van harte aanbevolen! We komen graag in contact met iedere SGP-stemmer die kennis heeft van zijn of haar wijk en deze kennis met ons wil delen om zo een bijdrage te kunnen leveren aan de ontwikkeling van Rhenen. Mocht u zo iemand zijn, dan kunt u een mailtje sturen naar ambassadeurs.sgp.rhenen@gmail.com dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op!

Lid worden

Dankzij zo'n 30.000 SGP-leden, kunnen wij, landelijk en lokaal, een vuist maken in de politiek. Wil jij hier ook aan bijdragen?

Doneren

Is een lidmaatschap niet wat je zoekt, of je bent al lid? Ook financiële steun stellen wij erg op prijs.

Doneren

Lid worden

Werk mee

Wil jij bijdragen aan het behalen van onze doelen? Bekijk dan de openstaande vrijwilligers- en vaste functies.

SGPJ lid worden

De SGPJ behoort tot de grootste politieke jongerenorganisaties van Nederland. Word jij hier ook lid van?

Ondernemers­platform

Vindt u een goede verbinding tussen politiek en werkvloer belangrijk? Word dan lid van ons platform.

Bestuurders­vereniging

De BSV van de SGP is een platform voor toerusting en netwerken voor huidige en aankomende politici & bestuurders.

Wetenschappelijk instituut

Doormiddel van o.a. onderzoek levert het WI een bijdrage aan de doordenking van maatschappelijke ontwikkelingen.